Virtualiais mokymais susidomėjo šimtai šalies viešojo sektoriaus darbuotojų

Stiprinant Lietuvos viešojo sektoriaus socialinės klasterystės kompetencijas ir įgyvendinant Lietuvos edukologijos universiteto kartu su Utenos, Druskininkų, Prienų ir Biržų savivaldybėmis,   Vilniaus dizaino kolegija, VšĮ „Gintarinė akademija“, Lietuvos demokratiškumo ugdymo kolegija ir partneriais iš Norvegijos „Flexible Education Norway“ vykdomą projektą „Tvarios plėtros skatinimas stiprinant viešojo sektoriaus socialinę klasterystę“, š. m. kovo mėnesio pradžioje pristatyti mokslininkų sukurti virtualūs mokymosi moduliai, kurie lietuvių ir anglų kalbomis iki š. m. balandžio 28 d. prieinami projekto partneriams, bendradarbiaujančioms organizacijoms ir LEU studentams.

Pristatant mokymo modulius, pastarųjų rengėjai organizavo susitikimus Prienuose, Utenoje ir Druskininkuose su savivaldybių, švietimo, sveikatos priežiūros, socialinės rūpybos sistemų atstovais. Druskininkų švietimo centro projekto koordinatorius Donatas Savukynas džiaugiasi, kad nors buvo sunku suburti miesto viešojo sektoriaus darbuotojus pačių virtualių mokymų pristatymui, tačiau į projektą užsiregistravo daugiau nei pusšimtis socialine klasteryste besidominčių specialistų.

„Didžiąją daugumą užsiregistravusių sudomino projekto lankstumas ir įdomūs mokymosi moduliai. Projekto mokymų naudą galiu įvardinti ne vieną. Pirmiausia, projekto dalyvis gali mokytis nuotoliniu būdu. Antra – gali mokytis visur, kur tik yra kompiuteris ir interneto prieiga. Ir trečia – taupo laiko ir finansinius kaštus, kurie būtų skirti kelionei į seminarą ar konferenciją. Tikime, kad ši mokymosi sistema padės daugeliui mūsų specialistų įgyti žinių ir pakelti kvalifikaciją.“ – dalinasi druskininkietis D. Savukynas.

„Baigęs šiuos virtualius mokymus, kursų klausytojas gaus Lietuvos edukologijos universiteto Profesinių kompetencijų tobulinimo instituto pažymėjimą. Iš keturių projekte dalyvaujančių savivaldybių, jau užsiregistravo daugiau nei 200 mokymo kursų dalyvių. Natūralu, kad vieni mokymo moduliai yra daugiau populiarūs, kiti mažiau. Atkreiptinas dėmesys į tai, jog išklausyti moduliai užskaitomi atlikus užduotis. Tokio pobūdžio mokymai – tai puiki galimybė tobulinti savo profesinę kvalifikaciją, be to , mokymų dalyvių gauti pažymėjimai yra užskaitomi ir formaliose studijose (studijuojantiems kolegijose ar universitetuose).“ – aiškina projekto vadovė doc. dr. Angelė Kaušylienė.

Virtualių mokymų programa suskirstyta į dvi dalis: 1) Socialinės klasterystės kompetencijų ir institucijų administracinių tobulinimas; 2) Viešųjų gebėjimų tobulinimas. Visi užsiregistravę virtualioje mokymo sistemoje, pagal poreikį, gali pasirinkti vieną arba kelis mokymo modulius ir savarankiškai jiems patogiu metu prisijungti prie virtualios mokymo aplinkos, atlikti užduotis, konsultuotis ir diskutuoti su modulio medžiagos rengėjais.