Virtualūs mokymai kol kas neaplenks tradicinių

  • paskelbė

1-1

Pasaulyje augantis nuotolinio ar virtualaus mokymosi populiarumas artimiausioje ateityje tradicinio auditorijose vykstančio mokymosi neturėtų pakeisti.

Tokios ateities švietimo tendencijos pristatytos tarptautinėje konferencijoje, vykusioje šių metų birželio 14-16 dienomis Norvegijos Agdero universitete, kuris kartu Stanfordo universitetu jau šeštą kartą sukviečia universitetų profesionalus, studentus ir inovatyviaus verslo atstovus diskutuoti apie ateities švietimo iššūkius.

Renginyje dalyvavo atstovai iš 50 pasaulio šalių, tarp jų ir Lietuvos demokratiškumo ugdymo kolegijos (LDUK) bei Marijampolės kolegijos atstovai.

,,Konferencijoje tyrėjai ir praktikai pristatė inovatyvius edukacinius produktus ir strategijas bei diskutavo apie kūrybinį, žaidybinį ir inovatyvų kelią aktualų visų pasaulio šalių klausimą, surandant sėkmingus kelius į ateities partnerystę geresnio švietimo vardan“, – savo ,,Facebook“ paskyroje komentavo LDUK narė prof. dr. Giedrė Kvieskienė.

Jos teigimu, renginyje akcentuotos ilgametės diskusijos, kad turi būti geresnis kelias, nei ,,traukinių mokymas“, kai žinios ,,pilamos į mokinių galvas“.

,,Pranešėjai minėjo, kad turime pereiti prie kūrybiško, ,,learning by doing“ (mokymasis veikiant – liet. kalb.), kritinio mąstymo ir problemomis grįsto mokymosi. Jis turi būti grįstas žiniomis ir įdomus, o kompetencijų ugdymas užkrečiamas, tad svarbi empatija bei personalizacija. Tai – vieni pagrindinių iššūkių“, – sakė G. Kvieskienė.

Anot jos, išsamesnė šių tendencijų apžvalga bus pristatyta naujame Lietuvos edukologijos universiteto leidžiamame moksliniame žurnale ,,Socialinis ugdymas“ numeryje.

Dalyvavimas konferencijoje yra LDUK projekto ,,Bendradarbiavimo ir keitimosi žiniomis suaugusiųjų švietimo srityje dirbančių darbuotojų gebėjimų stiprinimas” dalis. Projekto tikslas: vystyti dirbančių darbuotojų mokymus ir kompetencijas, suaugusiųjų švietimo srityje gerinti bendradarbiavimo ir žinių keitimosi galimybes tarp pedagogų ir švietimo tiekėjų, didinti jų įgūdžius ir užtikrinti reikiamą viešinimą.

EEA+Grants+-+JPG